Da vi ofte får varerne fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret i vores varemodtagelse eller beskadiget under transporten. 

Når dette sker, vil du som udgangspunkt modtage en mail, hvor du får 3 muligheder for at reagerer. 

  • Du kan udskyde ordren, så forsøger vi at skaffe en tilsvarende vare fra en anden producent. Det kan normalt betyde forsinkelse på leverancen. 
  • Du kan accepterer ordren som den er. Det vil sige at vi sender ordren, dog uden den manglende varer til det aftalte tidspunkt. 
  • Du kan annullerer hele ordren. Vi sletter herefter ordren og betalingsreservationen. 



Du skal blot trykke på det link, du ønsker vi skal handle efter, resten kører helt af sig selv.  Skulle du have modtaget din ordre uden at have modtaget en 


Har vi ikke hørt fra dig inden en deadline vi skal overholde, for at holde det aftalte leverings tidspunkt. Sender vi typisk ordren, men vurderer naturligvis om den eller de varer der mangler har haft en afgørende del af den totale ordre og kan så undlade at sende. Men typisk bliver resten af ordren afsendt. 


Oplever du at modtage din ordre og der mangler der en vare  i din levering, skal du kontakte os per mail eller telefon. Du skal dog være opmærksom på, at nogle ordrer bliver sendt over flere gange. Det sker for eksempel hvis du får tilsendt noget direkte ude fra vores leverandør, og resten fra vores lager.


Hvis du ringer, eller sender en mail til os med dit ordrenummer, og hvad du mangler, så kan vi hurtigt finde ud af, om det er noget vi skal have eftersendt, eller om det er en del-leverance.


Du kan ringe til os på 8657 7557.

Mailen er kundeservice@plantetorvet.dk.