Hvis du får en mail om, at vi ikke kan skaffe en vare, som du har bestilt, kan det skyldes flere ting. Den kan enten være udsolgt hos vores leverandør, der kan være en fejl i vores lagerantal, eller vores leverandør kan have glemt at sende den med til os.


Udsolgt hos leverandøren:

Så snart vi får af vide, at en vare er udsolgt hos vores leverandør, fjerner vi den på hjemmesiden. Dog får vi nogen gange først besked, når vi laver en bestilling på varen, og det gør vi ofte først, når den bliver bestilt på hjemmesiden, og leveringstidspunktet nærmer sig. Derfor er det tit først i sidste øjeblik, at vi kan give besked om, at varen desværre er udsolgt.


Fejl i lagerantal:

Her er der ofte tale om en simpel tællefejl, eller en fejl i vores system, som vi først bliver opmærksomme på, når varen bliver bestilt, og vi ikke kan finde den på vores lager.


Leverandøren har glemt at sende varen med:

Ofte får vi først varen hjem, i den uge, hvor vi skal levere den til dig. Hvis vores leverandør derfor ikke har fået sendt varen med i vores levering, kan vi ikke nå at skaffe en ny hjem.


Du er velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, så finder vi en løsning.


Telefon - 8657 7557

Mail - kundeservice@plantetorvet.dk