Ordrer

Manglende vare - hvad gør jeg?
Da vi ofte får varerne fra vores producenter, og ikke har varerne på eget lager, sker det at en vare er udsolgt. Der kan også være varer som bliver kasseret...
tir, 27 Mar, 2018 at 2:23 PM
Hvorfor, kan jeg ikke få alle de varer, jeg har bestilt?
Hvis du får en mail om, at vi ikke kan skaffe en vare, som du har bestilt, kan det skyldes flere ting. Den kan enten være udsolgt hos vores leverandør, der ...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:36 AM
Hvad er status på min ordre?
I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår vi regner med at levere din ordre. Når vi afsender får du en leveringsbekræftelse, og du kan forvente at få din or...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:40 AM
Hvornår bliver min ordre leveret?
I din ordrebekræftelse kan du se, hvornår din ordre bliver leveret. Der vil f.eks. stå "Din ordre vil blive leveret tirs/ons uge 9". Vil du ge...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:43 AM
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Ønsker du at annullere din ordre, skal du enten sende en mail, eller ringe til os med dit ordrenummer. Herefter annullerer vi ordren, og sender dig en bekræ...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:43 AM
Kan jeg få varer tilføjet til min ordre?
Nej, vi kan desværre ikke tilføje flere varer til en ordre. Du kan istedet lave en tillægsordre, med de varer du mangler. Hvis du logger ind på hjemmesi...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:43 AM
Hvordan laver jeg en tillægsordre?
Du laver en tillægsordre, på samme måde, som du laver en almindelig ordre. Den eneste forskel er, at du skal være logget ind på hjemmesiden, og når du når t...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:44 AM
Skal jeg betale ekstra fragt for en tillægsordre?
Nej, ikke hvis du får tilsendt tillægsordren sammen med din oprindelige ordre. I så fald vil vi sende de to eller flere ordrer sammen, og du vil derfor kun ...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:44 AM
Hvordan ændrer jeg min ordre?
Du ændrer din ordre ved at ringe eller sende en mail til os. Vi kan slette varer fra din ordre, eller bytte fx to planter om, som står til samme pris. D...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:45 AM
Jeg har annulleret min ordre - har jeg penge tilgode?
Nej, du har ikke penge tilgode. Når du har annulleret din ordre, inden at vi har afsendt, har vi ikke trukket pengene på din konto, og du har derfor ikke pe...
Tor, 22 Mar, 2018 at 10:46 AM